Aktiviteter

I DET har vi faste årlige aktiviteter, som for eksempel vores årskonference og ajourføringsdag. Her kan du læse mere om disse samt downloade materialer fra tidligere aktiviteter.

Ajourføringsdag

DET afholder hvert år den sidste fredag i september en ajourføringsdag, som ligesom årskonferencen er tilbud om faglig inspiration og vedligeholdelse af viden. Ajourføringsdagen er åben for alle.

Næste ajourføringsdag er den 24. september 2021. Sæt kryds i kalenderen!

DETs Årskonference

DET afholder hvert år en 2 eller 3-dages årskonference. Målet med konferencen er at præsentere et bredt spektrum af ny viden på højt fagligt niveau. Det gør vi ved at hente foredragsholdere både indenfor den etablerede sundhedsforskning og blandt andre mere alternative eksperter. Årskonferencen afholdes fast den sidste weekend i januar.

Årskonferencen blev i år afholdt den 29.-30. januar 2021.

Årskonferencen er åben for alle. Kom og netværk, nyd den gode mad og inspirerende selskab.

Medlemmer i DET får 21 RAB-ajourføringspoint for deltagelse i konferencen (ved 3 dage). Er du RAB-registreret i andre foreninger, kan din egen forening oplyse dig om antal af RAB-point, som de tildeler for deltagelse i konferencen.

Tilmeld dig næste årskonference 28.-30. januar 2022.

Se programmer fra tidligere årskonferencer

Programmerne kan give dig en idé om den type af oplæg og foredrag, du kan forvente ved vores aktiviteter. Vi er glade for at kunne tiltrække forskere og fagfolk fra både ind- og udland, og planlægger hvert år vores aktiviteter ud fra aktuelle emner indenfor vores fagområde.