Aktiviteter

I DET har vi faste årlige aktiviteter, som for eksempel vores årskonference og ajourføringsdag. Her kan du læse mere om disse samt downloade materialer fra tidligere aktiviteter.

DETs Årskonference

Årskonferencen afholdes fast den sidste weekend i januar og er åben for alle. Så kom og netværk, nyd den gode mad og inspirerende selskab.

DET afholder hvert år en 2 eller 3-dages årskonference. Målet med konferencen er at præsentere et bredt spektrum af ny viden på højt fagligt niveau. Det gør vi ved at hente foredragsholdere både indenfor den etablerede sundhedsforskning og blandt andre mere alternative eksperter. Medlemmer i DET får 21 RAB-ajourføringspoint for deltagelse i konferencen (ved 3 dage). Er du RAB-registreret i andre foreninger, kan din egen forening oplyse dig om antal af RAB-point, som de tildeler for deltagelse i konferencen.

Næste årskonference er: 26.-27. september 2025

Ajourføringsdag

DET afholder normalt en ajourføringsdag hvert år den sidste fredag i september. Det er ligesom årskonferencen et tilbud om faglig inspiration og vedligeholdelse af viden. Ajourføringsdagen er åben for alle.

Sæt i kalenderen:
Fredag d. 27. september 2024
Fredag d. 31. januar 2025

Se programmer fra tidligere årskonferencer

Programmerne kan give dig en idé om den type af oplæg og foredrag, du kan forvente ved vores aktiviteter. Vi er glade for at kunne tiltrække forskere og fagfolk fra både ind- og udland, og planlægger hvert år vores aktiviteter ud fra aktuelle emner indenfor vores fagområde.