Om foreningen Danske Ernæringsterapeuter

Foreningen af Danske Ernæringsterapeuter er dannet i 1996 dels for at give klienter et sted, hvor de kan opsøge en ernæringsterapeut i deres område, og for at give dem oplysninger om, hvad en ernæringsterapeut er og kan, dels for at give medlemmer af foreningen et sted at søge relevante kurser og links.

Medlemsfordele

Som medlem i DET...

DET er medlem af SundhedsRådet

DET er medlem af SundhedsRådet (SR), som er en paraplyorganisation for komplementær/alternativ behandling og uddannelse. SR har fokus på tværfagligt samarbejde, etik, viden og forskning. SR arbejder på at forbedre vilkårene og påvirke udviklingen af komplementær og alternativ medicin i Danmark, og ønsker at skabe gode forbindelser til ligesindede organisationer, kolleger og venner i Europa og resten af verden.

Ønsker du at høre mere, så er du velkommen til at kontakte os.

Tilføj din overskrift her

Pernille Kruse
info@ernaeringslinjen.dk

Næstformand

Aline Blum Samuelsen
alinemorgenstjerne@gmail.com

Kasserer

Jette Jønck
jjoenck18@hotmail.com

Sekretær

Lotte Rued Møller
lotterued@hotmail.com

Hjemmeside/Facebook-ansvarlig

Helle Mackenhauer
hmactreat@gmail.com

Suppleanter

Mia Damhus: md@cetcenter.dk

Kirsten Skjerbæk: ks@ks-ernaering.dk

Ida Mette Holm: idamholm@hotmail.com

Etisk Råd

Hvis du har påtaler eller klager vedrørende et medlem af foreningen, så behandles denne af etisk råd. Vejledning finder du her. Alle oplysninger behandles fortroligt.

Rådet består af
  • Tine Grandjean, ernæringsterapeut DET
  • Grethe Lous, sygelejerske
  • Anne van der Merwede, ergoterapeut

Bankoplysninger

Skal du indbetale kontingent eller overføre for en aktivitet, du skal deltage i? Benyt venligst oplysningerne her.

Danske Bank
Kontonr. 1551 16493228